niedziela, 5 stycznia 2014

54. Paznokciowe ciekawostki: Lakierowy cukiereczek, czyli Wibo WOW glamour sand nr 2

Hej wszystkim!
Dzisiaj recenzja i swatch brokatowego lakieru o piaskowej formurze, czyli Wibo WOW glamour sand.
Ostatnio o tych lakierach było bardzo głośno. Każdy,kto używał jego,chwalił go, albo przynajmniej mówił o nim pozytywne rzeczy (ale w sumie to chyba na jedno wychodzi? :-) ). Ja kupiłam ten lakier dawno temu, bo na Rossmannowskiej promocji -40%(reszta kupiłam na niej wiele innych lakierów, jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do tego wpisu). Z niektórych lakierów po swatchach byłam rozczarowana, ale nie po tym! Jestem pozytywnie zaskoczona formuła, bo to moj pierwszy piaskowy lakier (dacie wiarę ? Nie wiem jak mogłam żyć bez takich lakierów) i na pewno nie ostatni. Już czaje się na inne piaskowe lakiery z tej serii oraz na Golden Rose Holiday.
Jestem też pod wrażeniem zmywania się tego lakieru, bo bałam się, ze bd tragiczne . Przecież nie dość, ze to piasek, to jeszcze brokatowy. Ale niepotrzebnie się martwiłam. Wystarczy przyłożyć na kilkanaście sekund wacik nasaczony zmywaczem, dokładnie przetrzymać i ściągnąć. Potem jeszcze raz powtórzyć i gotowe. Czasem niektóre zwykle lakiery nie zmywaja się tak dobrze jak on. Więc jeśli ktoś ma obawy wobec zmywania , mogę je z cala pewnością rozwiać.
Odcień, który ja mam to nr 2, czyli ciemny róż, można nawet pokusić się o określenie, ze jest lekko bordowy. On swoim kolorem zachwycił mnie i podbił moje serce. Na początku martwiłam się (jak to ja mam w zwyczaju), ze kolor będzie różowy i dziecinny. Ale jestem ponownie miłe zaskoczona przez ten lakier. Odcień jest cudowny, jak kameleon, w każdym świetle wygląda trochę inaczej (co widać na zdjęciach w buteleczce i na paznokciach). A do miliony mieniacy się drobinek w kolorze niebieskim, różowym i fioletowym.
Opis producenta:
Efekt brokatowego piasku. WOW Glamour Sand dzięki błyszczącym drobinkom brokatu, po wyschnięciu nadaje niezwykle modny efekt piaskowej struktury. Kolory kolekcji nawiązują do błyszczących trendów tej jesieni.Dostępny w czterech różnych kolorach. 
Cena: ok. 8zl/8,5ml
Zalety:
- piękny kolor (inne kolory też są bardzo ciekawe)
- odpowiednia piaskowa formuła - nie jest mocno szorstka, więc nie przeszkadza w codziennych czynnościach
- brokat ładnie się mieni
- nie smuzy
- kryje całkowicie po 2 cienkich warstwach
- jest trwały - po 4 dniach końcówki się ścierają a 5 pojawiają się odpryski
- szybko wysycha
- zmycie nie jest ciężkie
- tani
-latwo dostepny
Wady:
- mała gama kolorystyczna
Moja ocena: 5/5
To naprawdę niezwykły lakier. Jest jednym z moich ulubionych. Kolor, trwałość i inne techniczne rzeczy są zdecydowanie na plus. To wszystko daje efekt niepowtarzalnego lakieru. Polecam go każdemu.
Gdybym miała dać radę producentowi to proponuje zwiększyć gamę kolorystyczna i nakład lakierów, bo szybko znikają z półek w Rossmannach.
A wy probowaliscie już tego lakieru? Co o nim myślicie? Jak wam się podoba?
Perfectionistic girl

6 komentarzy:

  1. Też go mam i sprawdza się idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że u cb też się sprawdza. Masz taki sam kolor jak ja?

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To prawda. A probowalas tych matowych piasków? Bo ja rozwazam ich kupno, ale nie wiem czy warto.

      Usuń
  3. Chętnie wypróbuję ten lakier :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kilka razy podchodziłam do tych lakierów i jakoś nie kupiłam, teraz żałuje,bo tyle dobrego o nich mówią, teraz napewno sie na nie skusze :)

    OdpowiedzUsuń