sobota, 18 stycznia 2014

61. Zimowe lakiery, czyli Lovely Snow Dust (swatch)

Dzisiaj post ze swatchem dwóch cudownych lakierów. Marzyłam o nich od dawna. I gdy już prawie straciłam nadzieję, ze mogę je mieć, to wtedy zobaczyłam je w sklepie. O jakich lakierach jest mowa? O limitowanej serii Lovely Snow Dust. Jak pewnie same wiecie ciężko dostać ja w sklepie, bo szybko znika z półek. Jednak jak na złość nie mogłam trafić na odcień, który chciałam. Mowa tu o białym kolorze, czyli odcieniu 02. Moj ukochany jakiś czas temu przeszukal chyba wszystkie Rossmanny w moim mieście i nic. Srebrny i złoty był, ale białego jak na złość brak. Jednak podczas wczorajszej wspólnej wizyty Rossmannie moj ukochany zobaczył go i dzięki niemu mogę się cieszyć tym pięknym lakierem. Ze względu na to, ze był biały i srebrny odcień, pomyslalam, ze taka okazja może się nie nadarzyc, więc kupiłam oba. I jestem zadowolona. Może jeszcze uda mi się kupić złoty? Mam taka nadzieję.

Nie mogłam się powstrzymać i pokazać ich razem z recenzja, bo są one tak piękne, ze chciałam wam je pokazać. Na pewno większość zna te lakiery i ma je w swojej kolekcji, ale jeśli ktoś ich nie ma, serdecznie zachęcam do kupna.

Zresztą możecie sami ocenić po zdjęcia jak wam się podoba. Ja przepadlam i jestem zachwycona efektem.

Lakier 02 wiem już, ze ma słabe krycie, ale tak ślicznie mieni się na wszystkie kolory. Możemy zobaczyć różowe, zielone, niebieskie, żółte drobinki.A z daleka ma delikatny biały kolor.

Zaś lakier 03 to śliczne sreberko, w której zatopione są większe plasterki brokatu, również w kolorze srebrnym. Pięknie się mieni.

Warto też dodać, ze są to lakiery piaskowe, więc maja chropowata fakturę. To sprawia, ze są jeszcze bardziej niezwykle.

Z tego, co Zdazylam zauważyć, to zmywanie nie bd najłatwiejsze. Ale zobaczymy co wyjdzie po dokładnych testach. Jestem ciekawa jaka bd wytrzymałość.

Uzywalyscie tych lakierów? Co o nich sadzicie ? Podobają się wam?
Perfectionistic girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz