piątek, 3 stycznia 2014

53. Haul # 10 x2, czyli podwójny Haul

Ilość hauli z jakimi jeszcze zalegam(tzn były one, jednak na blogu nie zdążyłam ich pokazać) uświadamia mi, ze często kupuje, niekoniecznie dużo, ale jak na moj wiek to często i sporo. Choć jeśli kocha się kosmetyki i makijaż to wiek nie ma zbytniego znaczenia.

A pomyśleć, ze poszłam do sklepu tylko po żel pod oczy i lakier dobrze napigmentowany do stempelków. A ze sklepów wyszłam z całkiem pokaźnym bagażem zakupionych produktów. Ostatnio mam coraz większą ochotę na powiększenie swojej kolekcji lakierów do paznokci. Kuszą mnie te wszystkie cudenka, które swoim kolorem mówią: " kup mnie!". Jednak ja na razie jeszcze trochę udaje mi się im opierać, jednak sądząc po moich dzisiejszych zakupach, to powoli im ulegam.

Dzisiaj przechodzę z dwoma haulami, więc nie przedluzajac przejdę od razu do rzeczy.

Haul 1 :
- Wibo, Artliner - lakier do zdobienia paznokci nr 13 (czarny) ok. 7zł- długo szukałam czegoś z cienkim i długim pedzelkiem do zdobien. I wreszcie pewnego dnia usłyszałam, ze Wibo ma w swojej kolekcji takie cuś i przybierwszej wizycie w Rossmannie bez wahania po nie siegnelam. Pierwsze wrażenia? Jest nawet dobrze napigmentowany i dość łatwo wychodza fajne kreski.
- Essence, Nail art stampy polish - lakier do stempelkowych ozdób na paznokciach nr 001 white (biały) ok. 6 zł - po zakupie czerni z tego rodzaju lakierów, postanowiłam kupic też biały kolor. Lakiery te maja dobra pigmentacje, ale z tego co zauważyłam to niestety są gęste i potem jeszcze bardziej gestnieja
- my Secret, nail polish - lakier do paznokci nr 167 KIWI ok. 4zł na przecenie z 8 zł - lakier ten zauroczyl mnie swoimi czarnymi kropkami, które są zanurzone w soczystej zieleni i faktycznie przypomina kiwi. Ubolewam tylko nad tym, ze te drobinki są tak małe, ze nie widać ich na zdjęciach
- Essence, nail art duo stylist - aplikator do zdobienia paznokci, czyli po prostu sonda  ok. 7zł - moja sonda wciąż jest w użytku, jednak chciałam coś do malutkich kropek i tą sonda sie naprawde nadaje do tego. Jak zobaczycie na zdjęciach, różnica glowek sond jest gigantyczna
- Essence, nail art multi effect brush - pedzelek do zdobienia paznokci ok. 7 zł - na ten pedzelek czailam się już długo i gdy go w końcu kupiłam czuję się trochę zawiedziona, ombre wychodzi nim średnio, trzeba robić to szybko po na pedzelku szybko zasycha, jak chcemy poprawić to robią się smugi,muszę chyba jeszcze trochę nad nim popracowac i wymyślić do czego go użyć, macie może jakieś pomysły?
- Flos lek, żel ze swietlikiem i babka lancetowa pod oczy i do powiek ok. 7zł - o zelach pod oczy z Flos leku słyszałam wiele dobrego, dlatego też postanowilam, ze pierwszym moim zelem pod oczy będzie kosmetyk z tej marki. Jestem dopiero po kilku pierwszych uzyciach, jednak jak na razie spektakularnych efektów nie widzę niestety. I w głowę zachodze jak taki mały sloiczek można zuzyc w 3 miesiące? To jest chyba nierealne, nawet przy używaniu 2 razy dziennie

Haul 2:
- BeBeauty, płyn micelarny ok. 5zł - płyn ten często określany jest jako zamiennik płynu z Bourjois. Jednak ja po wyprobowaniu go byłam rozczarowana. Oczekiwałam po nim więcej. Recenzje znajdziecie tu
- Isana, nagietkowy zmywacz do paznokci (duże opakowanie) ok.8zł - zmywacz , o którym często slyszalam na blogach i vlogach same pozytywne rzeczy. Ale dla mnie to zwykły zmywacz. Prawdą jest  to, ze zmywa bardzo dobrze. Jednak śmierdzi strasznie. Myślałam, ze skoro to zmywacz nagietkowy, to bd ładnie pachnial. Niestety tak nie jest.
- Style Pen, Nail polish remover (zmywacz do paznokci w platkach) ok. 5 zł- zmywa się gorzej niż zwykłym zmywaczem w płynie, ale pięknie pachnie. Zapachów jest kilka. W ogóle nie ma brzydkiego, alkoholowego zapachu. Jednak lakierów brokatowych nie zmywa. Wadą jest to, ze w Biedronce pojawił się tylko jednorazowo (i właśnie tam go kupiłam). Nie wiem, gdzie jest dostępny stacjonarnie. Formule ma podobna do zmywacz z Wibo, jego recenzje znajdziecie tu.

Co myślicie o moich zakupach? Uzywalyscie któryś z tych produktów? Czy Was,tak jak mnie kuszą te wszystkie lakiery i inne kosmetyki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz