wtorek, 7 maja 2013

3. Kilka słów o... Wibo - (Różny Zmywacz do paznokci w płatkach) Nail Polish Remover Rose fragrance

Dziś recenzja zmywacza do paznokci z Wibo -  Nail Polish Remover Rose fragrance - Różany zmywacz do paznokci w płatkach

Natrafiłam na niego przypadkiem podczas wielkiej wyprzedaży w rossmanie. Na początku nie byłam zbyt przychylnie nastawiona do niego, ale potem zmieniłam zdanie. Ba, stał sie on moim ulubionym zmywaczem ! I wtedy postanowiłam kupić ich od razu kilka, tym bardziej, że cena do tego zachęcała. Mam jeszcze 3 opakowania. Nie wiem jak teraz z jego dostępnością. Słyszałam, że nie można go już kupić, ale nie wiem czy to jest prawda. Jeśli ktoś z was wie coś na ten temat, to napiszcie jak z tym jest. :) 

Stosuję go od:  być może niecały rok, nie pamiętam dokładnie 

Cena: ok. 5 zł 

Zalety:
- ma cudowny zapach ! <3, pierwszy zmywacz do paznokci, który nie śmierdzi, lecz cudownie pachnie różami
- zmywa lakier
- nie wysycha - nawet otwarty kilka miesięcy
- jest w płatkach więc nie potrzebujemy płatków kosmetycznych ani waty
- jest łatwy w przechowywaniu, nie jest to płyn więc nie ma obawy że sie wyleje
- mały, możemy je wszędzie zabrać
- tani
- gdy wyjmiemy płatek może sie wydawać suchy, ale gdy zaczniemy pocierać, zmywać lakier, okaże sie że jest nasączony
- nawilża pazkoncie
- nie niszczy płytki
- nie uczula
- nie zawiera acetonu

 Wady:
- dostępność (chyba był z edycji limitowanej, ale nie jestem tego pewna)
- mamy tłuste palce po użyciu (jednak zawiera substancje nawilżające) 
- czasami przy zmywaniu ciemnego koloru może zdenerwować nas to ze nie schodzi tak łatwo a nasze palce są tłuste
- na calkowicie zmycie lakieru z obu rak potrzenujemy ok. 3 platkow
- zmycie lakieru nie jest tak latwe jak normalnym zmywaczem

Jest to zdecydowanie mój faworyt ! Ulubiony zmywacz do paznokci. Jest cudowny, działa i pięknie pachnie. Jak na razie to najlepszy zmywacz jaki miałam, ale może kiedyś znajdę coś lepszego.

Ocena: 4+ /5 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz