środa, 8 maja 2013

6. Haul #2 - Nowe buty- Baleriny

Dwa tygodnie temu kupiłam nowe buty.

Baleriny są genialne na ta porę roku tzn na wiosnę. Do szkoły są również idealne. Uwielbiam nosić baleriny <3 . Moim zdaniem są bardzo uniwersalne. Mam w domu nawet kilka par tego typu obuwia. I nie zamierzam na tym zaprzestać. Jestem pewna, ze moja kolekcja balerin będzie stale rosła. Jestem oddana tego typom butów.

Choć ostatnio polubiłam też rzymianki ( gladiatorki). Lubie też adidasy, szpilki, klapki, kozaki. Wszystko zależy od pory roku. Jedyny typ obuwia, za którym nie Przestalam to tenisowki. Nie wiem konkretnie dlaczego, ot tak po prostu.

Może na zdjęciach nie widać dokładnie koloru, ale są one granatowe. Co o nich myślicie?

3 komentarze:

  1. To bardzo wygodne buty, nic więc dziwnego, że jest dzisiaj tak popularne ;). Zapewne nie wszyscy wiedzą, ale ten rodzaj obuwia pojawił się na ulicach już w latach 40., ale dopiero 20 lat później stały się one tak popularne. W kolejnych latach straciły nieco na swojej popularności, ale od kilku lat znów trwa moda na balerinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo ciekawe. Nie miałam pojęcia o tym. Ile to rzeczy można dowiedzieć się od siebie nazwzajem :)

      Usuń