poniedziałek, 6 maja 2013

2. Haul #1 czyli kilka kosmetycznych drobiazgow do mojej kolekcji

Moje wizyty w drogeriach prawie zawsze koncza sie tym, ze kupuje wiecej niz planowalam tzn  np. ide po jedna rzecz a wracam np. z trzema. Tak wlasnie bylo tym razem. Kilka dni temu bylam w Rossmanie. Mialam kupic tylko gumki do wlosow, a koniec koncow ze sklepu wyszlam z tym:

Co kupiłam? :

- gumki do wlosow (frotki) for you Beauty cena ok. 5 zł

Moim zdaniem one są po prostu genialne! Uwielbiam je. Są miękkie, małe. Nie wyrywają włosów, gdy je się zdejmuje. Są wygodne. Nie robią się potem mega rozciągnięte.
To jest już moje chyba 3 lub 4 opakowanie. Nie mam głowy do tego co z nimi robię. Tzn ja i moja mamę. Szczerze powiedziawszy do dzisiaj głowie się jakim cudem poszło mi ich aż tyle. Tzn jak mogłam aż tyle zgubić :-D. Ale to już inna kwestia.

- Eliksir nawilzajaca pomadka do ust 03 Wibo cena ok. 9 zł

Jest to moja pierwsza taka prawdziwa szminka. Do tej pory miałam blyszczyki, jakieś pomadki z Nivei czy też blyszczyko-szminki. Kupiłam ta pomadke pod wpływem impulsu. Od zawsze chciałam mieć pomadke, jednak nigdy nie mogłam się zebrać. Od chwili gdy ja ujrzalam, zakochalam się. Ten kolor jest dla mnie zabojczy, nie żałuję tego zakupu, wręcz przeciwnie, bardzo się z niego cieszę. Szminka ta ślicznie pachnie i pięknie wygląda na ustach. Opakowanie średnie, ale jej cena jest niska. Myślę, ze za jakiś czas będzie jej recenzja.

- lakier do paznokci Trend edition Wibo cena ok. 5 zł

Lakier ten kupiłam ze względu na to, ze był w promocji. I oczywiście zachwycił mnie pięknym odcieniem fioletu, który mnie urzekl . Czymś co jeszcze bardziej zachęciło mnie do kupna tego lakieru, był fakt, ze ma malutkie drobinki , które w słońcu mienia się na kolor różowy. Co prawda, efekt ten nie jest tak zabojczy na paznokciach  jak w buteleczce , jednak lakier ten jest wart uwagi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz