środa, 22 maja 2013

9. Przepis na ... deser królowej Śniegu


Deser krolowej sniegu brzmi dosc zagadkowo, ale to nic innego jak domowe lody oraz lodowy deser, czyli lody z galaretka. skad wiec nazwa. do obu deserow potrzebna jest bita smietana w proszku, czyli sniezka skojarzylo mi sie to ze sniegiem.
w upalne dni chętnie sięgamy po cos zimnego, co sprawi, ze nie będzie nam tak gorąco. Najczęściej więc sięgamy po lody, który mogą zaspokoić nasze pragnienie ochłodzenie. To jest na pewno dobry sposób. Ale ja przedstawię wam mój sposób na lody i lodowy deser.

Co potrzeba żeby zrobić zimne lody?:
- bita śmietana w proszku, czyli Śnieżka
- wodą lub mleko (w zależności od tego jak jest podane na opakowaniu)
- cukier (jeśli chcemy żeby było słodko)

Co dalej? Czyli krok po kroku:
-Śnieżkę ubijamy mikserem z wodą lub mlekiem
- przekladamy ubita piane do kubeczkow
- kubeczki wkładamy do zamrażarki

I na drugi dzień cieszymy się lodami :-). Oczywiście mając na uwadze ich kalorycznosc nie zjadamy ich na raz zbyt wielu. Ale raz na jakiś czas można zgrzeszyc. A takie lody mogą stać w zamrazarce naprawdę długo.

A co z deserem? Oto przepis na lodowy deser:
- 1 kubeczek lodów przyrzadzonych wg sposobu podanego wyżej
- Galaretka zrobiona wg przepisu na opakowaniu, oczywiście nie potrzebujemy całej

Proporcje to 1:1

Jak to zrobić?:
- galaretke kroimy w kostkę
- dodajemy ją do lodów

Gdy chcemy przekładać warstwami raz galaretke raz lody, musimy wstawić na trochę nasze lody do lodówki lub po prostu na zewnątrz, aby odrobinę odmarzly.

I cieszymy się deserem. Smacznego ! :-)

Ps Dziękuje za to, ze odwiedzacie mnie. Jest mi niezmiernie miło, ze licznik przekroczył magiczne 100 wejść. Mam nadzieję, ze dalej będziecie chcieli do mnie wpadać i ze zostaniecie na dłużej. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz