poniedziałek, 13 maja 2013

7. Przepis na... wachlarz zanurzony w truskawkowym morzu.

Podczas zakupów w sklepie, a raczej aptece , natknelam się na ciasteczka owsiane z goja.

Byłam pełną obaw, ale kupiłam je.  W końcu owsianka jest zdrowa, a skoro to są ciasteczka owsiane to też muszą mieć w sobie coś dobrego dla organizmu. Na pewno są lepsze od zwykłych ciastek tzn lepsze dla zdrowia :-).

Pierwsze wrażenie, gdy próbowałam? Są maloslodkie . Ale postanowiłam się nie poddawać i spróbować jakiegoś połączenia. Tym bardziej, ze owoce goji zawierają bardzo dużą ilość witamin oraz minerałów, a także późniają procesy starzenia, poprawiają nastrój i usprawniają pamięć. To brzmi bardzo zachęcająco.

Ale czym jest deser o zagadkowej nazwie wachlarz zanurzony w truskowkowym morzu? wachlarz to nic innego jak zlamane na pol ciastka goji ulozone w ksztalt wachlarza. a truskowkowe morze to zwyczajny serek truskawkowy (może byc też jogurt).

Smak tego polaczenia miło mnie zaskoczył. Okazały się pyszne!

Może wyprobuje jeszcze innych połączeń tych ciastek, ale na pewno jeszcze nie raz wrócę do tego połączenia. :-)

serek truskawkowy z ciastkami z goja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz