środa, 8 maja 2013

5. Kilka słów o... Isana Creme Dusche Perlen-Extrakt ( Kremowy żel pod prysznic z ekstraktem z pereł) oraz Isana Creme Dusche Sheabutter & Passionsfrucht ( Kremowy żel pod prysznic masło shea i owoc pasji).

W końcu postanowiłam zrobić recenzje tych żelów pod prysznic. Tak długo sie do tego przybierałam, że została mi tylko końcówka.Zrecenzjuje od razu dwa. Są dość podobne więc nie widzę przeszkody, żeby upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. :) Dokładnie mówiąc są to: Isana Creme Dusche Perlen-Extrakt ( Kremowy żel pod prysznic z ekstraktem z pereł) oraz Isana Creme Dusche Sheabutter & Passionsfrucht ( Kremowy żel pod prysznic masło shea i owoc pasji).

Stosuję je od: ponad 3 miesięcy (jednak nie używam go codziennie, ponieważ mam jeszcze kilka innych żeli pod prysznic).

Pewnego dnia ujrzałam je na promacji w sklepie Rosmann i postanowiłam spróbować.Mam mieszane uczucia do tych produktów. Choć jak na swoją cene są naprawdę niezłe. Myślę, że jeszcze wrócę do tych produktów. Może kiedyś, podczas promocji. Jednak nie są one moimi ulubionymi produktami do mycia. Szczerze mówiąc wole ten z owocami pasji. Jego zapach jest zniewalający. Ale uważam, że warto wypróbować obu.

Cena: w promocji ok. 2,50 zł, bez promocji 5 zł / 300 ml

Oba z nich są dostępne tylko w sklepie Rossman.
Pierwszy z nich to Isana Kremowy żel pod prysznic masło shea i owoc pasji. 

Opis producenta:
- Czyści i pielęgnuje
- Działanie pielęgnacyjne: umożliwia optymalną pielęgnację wrażliwej skóry. Żel pod prysznic szczególnie delikatnie czyści skórę, a bazujące na maśle shea składniki sprawiają, że staje się aksamitnie gładka
- Tolerancja przez skóre pH przyjazne dla skóry - potwierdzone dermatologicznie

Opis producenta nie obiecuje zbyt wiele. Ale uważam, że obietnica producenta jest w większości spełniona.

Zalety:
- cudowny zapach
- słodki i owocowy (zakochałam się w tym zapachu, bardzo mi on odpowiada)
- nie uczula
- skóra po nim jest miękka i gładka
- konsystencja nie jest rzadka
- jest tani
- jest w miare wydajny
- łatwo dostępny

Wady:
- za mało sie pieni
- mam odrobine wątpliwości co do jego właściwości czyszczących
- naklejki po jakiś czasie odklejają sie
- dozowanie jest czasami ciężkie (gdy jest niewiele produktu trzeba kilka razy strząchnąć, a gdy jest pełne opakowanie można wylać zbyt wiele produktu)

Moja ocena: 3+ /5  

Drugi produkt to: Isana Kremowy żel pod prysznic z ekstraktem z pereł 
Opis producenta:
-delikatnie oczyszcza oraz optymalna pielęgnacja dla suchej skóry
- zachowuje Twoją skórę właściwie nawilżoną
- pH przyjazne dla skóry, testowany dermatologicznie
Opis producenta ponownie nie obiecuje zbyt wiele. Ale uważam, że obietnica producenta jest w większości spełniona.Choć mam wątpliwości co do tego, że pomoże w naprawde suchej skórze.
Jego wady i zalety są podobne do żelu, który opisałam wyżej.Jedyną rzeczą, która je różni to kolor i zapach. I własniez tej przyczyny wolę pierwszy żel. Powód? Ten ma intensywny, mocny zapach. Ciekawy, ale moim zdaniem dla wielu osób będzie o wiele za mocny i może sie wydać nieprzyjemny.

Moja ocena: 3/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz