sobota, 12 kwietnia 2014

74. Przełom w uzyskaniu efektu matowych lakierow + info

Witajcie kochane ♡
Bardzo przepraszam Was za tak dluga nieobecnosc, a co sie z tym wiąże, brak wpisow. Zaczelo sie od tego, ze bylam chora, a potem mialam duzo na glowie. Niestety. Ale bardzo tesknilam za blogowaniem. Nie moglabym na stale porzucic swojej pasji. Mam nadzieje, ze wybaczycie mi ta przerwe w pisaniu. Ale mam dobra wiadomosc. Wracam na stale, nigdzie juz nie uciekam. Ruszamy z pelna para, dzis wpis o lakierze cudaku, a juz od jutra tydzien zdobien wielkanocnych. Mam nadzieje, ze wam sie spodoba.

Jak juz wspomnialam, dzis o wyjatkowym lakierze, ktory pokochalam od pierwszego uzycia. Ulatwil mi wiele i dzieki niemu moge nosic lakier na paznokciach wlasnie taki jaki lubie i mi sie podoba. A bardzo lubie efekt matowego lakieru na paznokciach. Nie trzymam was juz dluzej w niepewnosci. Lakierem tym jest Lovely, Matte Top coat.

Ubostwiam ten lakier. Dostalam go na walentynki razem z innymi lakierami od mojego Ukochanego. Dla takiej lakierowej maniaczki jak ja, to byl strzal w 10! Nie musze sie juz martwic, ze ciezko mi znaleźć matowy lakier. Nie musze tez kombinowac jak otrzymac lakier matowy domowymi sposobami (choc mysle, ze to ciekawy temat i pojawi sie za jakis czas wpis jak otrzymac matowy efekt lakieru). Co najwazniejsze on naprawde dziala! Efekt matu jest widoczny i utrzymuje sie.

Dzis chcialam tylko powiedziec kilka slow o nim i podzielic sie z Wami moim odkryciem. No i oczywiscie pokazac swatche. Recenzja calkowita na pewno jeszcze sie pojawi, bo on zasluguje na to.

Jak wam sie podoba efekt na paznokciach? Znacie ten top coat? Podobaja Wam sie matowe paznokcie?
Perfectionostc girl

8 komentarzy:

  1. też bardzo lubię efekt matu na paznokciach :) używam innego matowego topu, ale słyszałam, że ten z Lovely jest naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda, jest bardzo fajny! A jakiego ty używasz matowego topu?

      Usuń
  2. Bardzo lubię efekt matu na pazurkach !

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. o,nie wiedzialam,ze jest ot tak dostepny taki tani matujacy top. musze sie w niego zaopatrzyc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie dlatego chciałam sie tym z wami podzielić. Moim zdaniem ten top coat jest wart uwagi, a nie wszyscy o nim wiedzą. Warto go kupić! Polecam.

      Usuń