wtorek, 22 kwietnia 2014

Informator - promocja w Rossmannie - 49%

Hej Dziewczyny ♥

Jeśli ktoś jeszcze nie wie, to śpiesze z informacją o promocji w Rossmannie. Promocja jest naprawde okazyjna, ponieważ jest aż -49%. Czyli prawie połowa ceny.

Która z nas nie chcialaby mieć swojego ukochanego kosmetyku za pół ceny? Nie znam takiej osoby. Chyba każda kobieta, chce robić tańsze zakupy. Oczywiście takie promocje nie są dobre dla naszego portfela, ale co tam. Raz kozie śmierć. A dokładnie nie raz, tylko dwa razy w roku. Bo zazwyczaj właśnie, co pół roku pojawia sie w Rossmannie promocja gigantyczna. Jednak moim zdaniem ta jest wyjątkowa, bo aż o 9% większą. Niby 9 procent, to nic wielkiego,ale przy większych cenach to jest do odczucia. 

Ale do rzeczy. Promocja odbywa sie wyjatkowo w trzech podzialach (warto o tym pamietac):

 - 22.04-27.04 - 49% na podkłady, pudry, róże, korektory, czyli wszystkie produkty do makijażu twarzy

- 28.04-04.05  49% na tusze do rzęs, cienie, kredki i eyelinery, czyli makijaż oczu

- 05.05-11.05 - 49% na kredki do ust, pomadki, lakiery, czyli usta i paznokcie :D

Jestem ciekawa czy macie swoje typy? Wiecie co kupicie, czy idziecie na żywioł?
Miłych zakupów
Perfectionistic girl

4 komentarze:

  1. Masz coś upatrzonego? Ja nowy podkład od Meybelline :D
    Odwiedź i mnie czasem :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, ze mam. Liste sobie nawet spisałam, żebym o niczym nie zapomniała.
      Ja już kupiłam moj ukochany korektor z Loreala. Ubóstwiam go.
      A o jakim podkładzie dokladnie mówisz?
      Na pewno odwiedzę :)

      Usuń
  2. Promocje były świetne. Grzech było nie skorzystać. Też kupiłam ten korektor z Loreala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Za to odbiły się te promocje na naszych portfelach.

      Usuń