poniedziałek, 14 kwietnia 2014

76. Wielkanocny tydzień zdobień - dzień 2

Witajcie kochane ♡

Dzisiaj drugie dzień tygodnia zdobień, podczas którego pokazuje wam co stworzyła na paznokciach z okazji zbliżających sie Świat Wielkanocnych. Jeśli jeszcze nie widzieliście poprzedniego mani, serdecznie Was do niego.

Do zdobienia dzisiejszego uzylam dosc nietypowej metody jak dla mnie. Szczerze powiedziawszy nigdy wcześniej jej nie stosowałam, a szkoda, bo teraz widzę, ze jest bardzo fajna. O jakiej metodzie mówię?  O wykorzystaniu jakiejś naklejki, a w moim przypadku to był obrazek wycięty z gazety. Na początku chciałam go odbić, tak jak to już robiłam kiedyś. Jednak nie udało mi sie to, ponieważ nie miałam w domu alkoholu, który jest niezbedny do tego sposobu. Dlatego też postanowiłam, ze po prostu go przyczepie, wtopie za pomocą topu. Balam sie, ze efekt, który otrzymam będzie nienaturalny, ale wydaje mi sie, że wyszło całkiem nieźle.

Jako tło uzylam zielonego lakieru z My Secret,  który zawiera czarne kropeczki, jednak nie są one zbyt widoczne. A niewątpliwym plusem tego lakieru jest jego kolor, czyli soczysta zieleń.

Czego użyłam? :
- My Secret, Nail Polish 167 kiwi
- Seche Vite, top coat
- nozyczki
- obrazek wyciety z gazety

Mam nadzieje, ze zdobienie te przypadło wam do gustu. Piszcie, co o nim sądzicie,  jestem bardzo ciekawa.
Perfectionistic girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz