niedziela, 13 kwietnia 2014

75. Wielkanocny tydzień zdobien - dzień 1

Witajcie kochane ♡

Tak jak obiecałam dziś zaczynamy tydzień zdobień wielkanocnych na paznokciach. Mam nadzieje, ze wystarczy mi pomysłów na zdobienia i czasu na wykonanie. ;)

Dzisiejsze zdobienie jest dość proste do wykonania. Nie tworzyła tutorialu, bo uznałam to za zbędne. Wystarczy spojrzeć na zdobienie, a wszystko wydaje sie jasne (mam przynajmniej taka nadzieje ). Oczywiście,  jeśli bedziecie chciały to moge go zrobić.

Z założenia te zdobienie miało byc jeszcze prostsze, ale nie mogłam sie powstrzymać przed nałożeniem lakieru z Lovely z kolekcji Snow Dust na żółty lakier. Nałożyłam go na wszystkie paznokcie oprócz serdecznego. Na nim zrobiłam kurczaczka wychylajacego sie ze skorupki. Oczywiscie mam za krótkie paznokcie, zeby zmieścił sie cały malunek. Ale mam nadzieje, ze jest to chodź trochę do rozpoznania.

Dla porównania zamieszczam zdjecia jak wygląda lakier przed nałożeniem Snow Dust, a jak po. Wybaczcie mi wszelkie niedociągnięcia na tej rece bez, ale jakoś malowanie prawej reki nigdy mi nie wychodzi. ;/

Czego uzylam?
- Wibo, Trend edition nr 2
- Lovely, Snow Dust nr 2
- Golden Rose, Paris nr 117
- Golden Rose, Rich Color nr 24
- Wibo, Art liner czarny
- sonda do zdobien

Jak wam sie podoba? Co o nim myslicie? Czy też macie problem z malowaniem paznokci na prawej dłoni (oczywiście jeśli jesteście praworeczne ;) )
Perfectionistic girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz