środa, 19 lutego 2014

73. Pielęgnacja dłoni zimą.

Dzisiaj będzie post z pogadanka na temat pielęgnacji dłoni.
Często słyszy się, że dłonie są nasza wizytówka (choć moja polonistka, ktora uczyła mnie w podstawówce (to już prawie zamierzchłe czasy) mówiła, że wizytówką jest zeszyt :d hah, ciekawe). Warto więc dbać  o nasze dłonie. Okres zimowy jest szczególnym czasem, gdy trzeba sie o nie zatroszczyć. Jeśli tego nie zrobimy możemy liczyć sie z popekanymi dłońmi, które będą suche i szorstkie. A gdy nic z tym nie zrobimy, może być jeszcze gorzej i powodować duży ból. A tego chyba nie chcemy  prawda? U kobiet szczególnie zwracana jest uwaga na dłonie. Wiec trzeba o nie dbać, tylko jak?

Podstawą pielęgnacji jest nawilżenie. Oczywiście nie tylko dłoni, ale właśnie o nich jest dzisiejszy wpis. Czym nawilżac ? Jakie produkty sprawdzają sie w tym najlepiej? Jak często to stosować? Na te i wiele innych pytań dowiecie czytając dalszy wpis.

Czym najlepiej pielęgnować dłonie? Oczywiscie kremem. Można też stosować balsamy, masła, ale to są produkty podobne. Ja najbardziej lubie kremy.

Jak często powinniśmy nawilżac dłonie?:
Dłonie powinniśmy nawilżac codziennie. Ba, nawet kilka razy dziennie. Gdy potrzebujemy większej regeneracji albo w ciagu dnia nie mamy za bardzo na to czasu, warto zastosować produkt bardziej nawilżający i  cięższy, ktory bardziej odżywi nasza skórę. A na dzień polecam cos lżejszego.

Jakie produkty do nawilżenia dłoni polecam?
- Galderma, Cetaphil , DA Ultra Hydrating Lotion, Krem intensywnie nawilzajacy - - to mój ulubiony produkt do nawilżania dłoni. Sprawdza sie w tym celu wyśmienicie. Wystarczy nałożyć go grubsza warstwą na noc, a następnego dnia dłonie są gładkie i miękkie. Nawet jeśli nasze dłonie są w bardzo złym stanie, to wystarczy 1-3 aplikacja i wyglądają o niebo lepiej, sprawdziła m i polecam. Niedługo pojawi sie recenzja tego produktu.
- Galderma, Cetaphil, MD Dermoprotektor, Balsam do twarzy i ciala - balsam ten dobrze nawilża. Ja lubię stosować go do twarzy, ale do rak też sie nadaje. Szczególnie na dzień gdy nie potrzebujemy tak dużego nawilżenia.
- Nivea, Lip Butter- jego przeznaczeniem jest pielęgnacja ust, ale dobrze nawilża więc można go stosować na inne miejsca. I na dłonie również sprawdza sie dobrze, choć moim zdaniem nie ma tak dużego efektu jak przy Cetaphilu

Ostatnio głośno jest też o peelingu do dłoni z Eveline. Jednak ja go nie próbowałam. I jakoś nie odczuwam potrzeby wypróbowania go. Jednak jeśli ktoś chce i odczuwa taka potrzebe może go wypróbować, bo słyszałam dużo pozytywnych opinii o nim.

Czego wy używacie do pielęgnacji dłoni? Co robicie aby zachowały piękny wygląd? Czy uzywalyscie któryś z tych produktów?
Niedługo pojawi sie recenzja mojego ulubionego kremu.
Perfectionistic girl

3 komentarze:

  1. Ja na szczęście nie mam żadnych problemów ze skórą na dłoniach, moja pielęgnacja polega na peelingu dwa razy w tygodniu i kremie do rąk, choć z kremem nie jestem zbyt systematyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozazdroscic. U mnie w zimie dłonie często pękają i musze uważać.
      Oj mi też czasem brakuje systematyczności.
      Czego używasz do peelingu?

      Usuń