sobota, 8 lutego 2014

67. Zdobienie walentynkowe - dzień 1

Na początku prostą chciałam przeprosić za przerwę w dodawaniu wpisów. Byłam bardzo zajęta. Wszystko pochłonęło mnie całkowicie. M.in. urodziny, bo niedawno je obchodzilam i znów postarzalam się o jeden rok. Pomimo tego, że jestem jeszcze młoda. :-)

Dzisiaj post że zdobieniem paznokci. Rozpoczyna on tygodniowy projekt walentynkowych zdobien. A wszystko to dlatego, że Walentynki zbliżają się dużymi krokami. Wiem, że nie wszyscy je obchodzą. Jednak ja biorę pod uwagę to święto. Pewnie dlatego, że jestem szczęśliwie zakochana. :-) Mam nadzieję, że ten tygodniowy projekt spodoba się wam.

Dzisiejsze zdobienie jest proste do wykonania, a jednocześnie wygląda uroczo. Namalowanie serc nie jest trudne. Wystarczy użyć sondy. A potem zamoczona w lakierze główką zrobić na paznokciu dwie kropki. Na koniec wystarczy je połączyć.

Postanowiłam, że na moim mani bd ozdobione tylko trzy palce. W tym dwa bardzo delikatne. Czyli na kciuku są różnych rozmiarów serduszka. A na środkowym i najmniejszym po 1 małym sercu.

Przepraszam, że na zdjęciach mam nie oczyszczone skórki, ale spieszylam się.

Czego Uzylam?:
- Golden Rose, Rich Color  nr 24
- Essence, Nail Art Stampy 001
- sonda

Mam nadzieję, że zdobienie wam się podoba. Czy wy też obchodzicie Walentynki?
Perfectionistic girl

6 komentarzy:

  1. Jakie piękne ! Zazdroszczę talentu . U mnie nawet zwykłe nałożenie lakieru kończy się tragedią .. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. :-)
      Oj na pewno nie może być tak źle :-). Trzeba próbować. Praktyka czyni mistrza

      Usuń
  2. Serduszka pierwsza klasa ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi to słyszeć. To bardzo motywuje. :-)

      Usuń