czwartek, 13 lutego 2014

71. Zdobienie walentynkowe - dzień 5

Dzisiejszy post zacznę od przeprosin. Bardzo przepraszam za to, że wczoraj nie pojawił się wpis że zdobieniem. Nie mogłam go dodać, ponieważ miałam problemy z internetem. Złośliwość rzeczy martwych. I dopiero niedawno wszystko się naprawiło i mogę dodać  zdobienie. Jednak w ramach rekompensaty zdjęcie że zdobieniem jest dużo lepszej jakości. I od razu będą właśnie takie. Mam nadzieję, że będą wystarczająco ostre. :-) I że nie macie mi za złe tego, ze nie było zdobienie i tydzień zdobien będzie miał 6 mani.

Dzisiejsze zdobienie jest zdecydowanie moim ulubionym. Najbardziej przemawia do mnie. Od kiedy tylko zobaczyłam efekt końcowy zauroczylo mnie całkowicie. Jest delikatne i urocze. Przynajmnie wg mnie.

Zdobienie te składa się z matowych paznokci, których baza był delikatny fiolet, czyli Wibo Trend Edition Big city. A na serdecznym palcu baza jest biała. Tylko na tym palcu wykonalam zdobienie, jest nim serduszko złożone z kropek. Kropki wyznalam sonda. Są one jest różnej wielkości. Jednakże dominują malutkie, są gęsto namalowane, żeby dokładnie było widać kontur, kształt serca.  Uzylam sporo różnych kolorów, które były odcieniami różu, czerwieni, fioletu.

Czego Uzylam?:
- sonda
- Wibo, Trend Edition Big city (numer starty)
- Golden Rose, Rich Color nr 24
- Golden Rose, Nail Paris nr 126
- Wibo, WOW glamour sand, efekt brokatowego piasku nr 2
- Wibo, Express Growth nr 433
- Rimmel, 60 second nr 622 ohno boy you're so fine
- Essence, Nail Art Stampy Polish nr 001
- Lovely, Matte Top Coat

Mam nadzieję że zdobienie wam się podobna, a jakość zdjęć jest dobra. :-)
Perfectionistic girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz