poniedziałek, 30 grudnia 2013

50. Sposoby na uzyskanie efektu sztucznych rzes, czyli o duecie idealnym.

Już jutro sylwester. W tym dniu każda kobieta chce wygladac olsniewajaco i slnic niczym gwiazda (a przynajmniej większość kobiet). Jedno jest pewne - kobieta chce wygladac pięknie. Co może ja wyróżniać spośród innych kobiet na imprezie? Strój (czytaj wystrzalowa kiecka )? Niecodzienna fryzura ? A może makijaż? Makijaż odswietny to zazwyczaj podkreslone oczy ciemnymi cieniami (czyli smooki eyes). A może by tak podejść do tego inaczej? Skupić uwagę na oczach, sprawić, zeby to one graly pierwsze skrzypce w makijażu, ale inaczej niż zwykle. Zamiast przyciągać uwagę cieniami, postawić na rzesy. Zachwycić koleżanki cudnymi rzesiskami. Jednak jak to zrobić? Jak uzyskać efekt sztucznych, idealnych rzes, niczym z reklamy tuszu? Ja dzisiaj postanowiłam zdradzić wam moj sekret na to. Jeśli jesteście ciekawe, zapraszam to przeczytania dalszej części posta i obejrzenie zdjęć.

Co więc zrobić, aby mieć sztucznych rzes?
Aby uzyskać sztuczne rzes najlepiej...... dokleic sobie sztuczne rzesy. Bo nie ma szansy, żebyśmy uzyskali mocne sztuczne rzes. No chyba, ze macie gęste, długie i idealne rzesy.

Ale spokojnie, są sposoby, zęby uzyskać efekt sztucznych rzes. Efekt, czyli coś podobnego, bliskiego ideału, ale nie idealnego. Sposoby, które wam przedstawię sprawia, ze wasze rzesy będą miały większą objętość i będą dłuższe. Nie każdemu uda się osiągnąć efekt sztucznych rzes, ale mogę zapewnić, ze to, co otrzymajcie po zastosowaniu moich trikow, będzie o niego lepsze od zwykłych rzes, które macie teraz.

Triki na uzyskanie efektu sztucznych rzes:
1. Puder - zanim zaczniemy malować rzesy tuszem warto przypruszyc je pudrem. Oczywiście najlepiej zęby był transparenty, ale równie dobrze może być puder który używanie zwykle. Przypruszyc można tylko z góry, ale najlepiej też od dołu
2. Zalotka - podkreca rzesy i nie niszczy je (oczywiście jeśli jest to dobra zalotka ), dzięki niej rzesy są bardziej widoczne i zalotniejsze, oczywiście te krok można pominąć, bo on tylko sprawia, ze rzesy są podkrecone
3. Baza pod tusz - czyli moje ukochane skoncentrowane serum 3w1 Eveline - jako odzywka sprawdza się średnio, ale jako baza jest świetną, sprawia, ze rzesy są pogrubione i wydłużone. A tusz o wiele łatwiej się aplikację. Na początku używania wystarczy jedną warstwa, ale potem potrzeba dwóch. Jednak dzięki temu, nie trzeba nakładać 2 lub 3 warstw tuszu, jedną całkowicie wystarczy
4. Tusz - moj niezastąpiony ulubieniec to Essence I love extreme, o którym pisałam tu. Może to być też inny wasz ulubiony tusz, jeśli zrobicie pierwsze 3 kroki to efekt powinien być naprawdę dobry.

Dla mnie to połączenie, daje cudowny efekt. Kocham to jakie są moje rzesy po zrobienie 3 kroków (ja zazwyczaj wykonuje tylko krok można1,3,4 ze względu na to, ze zalotka daje u mnie niewiele ). Ja najpierw przypruszam puderem transparentnym rzesy, potem nakladam 2 warstwy bazy(moja bazę mam już kilka miesięcy i jest na wykonczeniu, ale w zapasie mam jeszcze jedną) a potem zanim wyschnie baza nakładam jedną warstwę tuszu. Efekt jaki daje możecie zobaczyć na zdjęciach. Mnie on całkowicie zadowala. (Wybaczcie, ze na jednym oku efekt jest trochę gorszy, ale to oko zazwyczaj tak wychodzi)

To właśnie cały moj sekret na efekt sztucznych rzes. Mam nadzieję, ze wam się podoba taki efekt i ze wyprobujecie moje triki u siebie. Mam nadzieję, ze u was też się sprawdza . A jeśli jesteście ciekawi dokładnej recenzji serum, to jutro napewno się ona pojawi.

Perfectionistic girl

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Chętnie bym zobaczyła jak wyglądają Twoje rzęsy bez makijażu...




      Wyłącz proszę weryfikację obrazkową...

      Usuń
  2. Jutro postaram się dodać zdjęcia lub jakieś porównanie i pokaże jak wyglądają moje rzesy bez tuszu.

    Mam ustawiona weryfikację obrazkowa ? Nie zauważyłam, może temu, ze korzystam z tableta. Wiesz jak ja wyłączyć?

    OdpowiedzUsuń