niedziela, 22 grudnia 2013

42. Zimowe zdobienie na paznokciach - dzień 1 - śnieżnki

Wiem, ze wpisy na blogu miały pojawiać się regularnie, a nie pojawiały się. Bardzo przepraszam za to. Jedyne co mogę mieć na swoje usprawiedliwienie to to, ze koniec semestru w szkole to czas intensywnej pracy i pochłonęło mnie to całkowicie. A do tego jeszcze przygotowania do świat. Jednak postaram się znaleźć jak najwięcej czasu i wstawiać regularnie posty.

Mimo tego, ze zima kalendarzowa tuż tuż, to za oknem ni jak ma się do tego, co powinno być. W tym roku zima chyba będzie w ogóle bez śnieżna. Choć nie przepadam za Zimą , to wolę, gdy święta są białe (pewnie jak większość :-) ).

U mnie jednak na paznokciach i powoli w domu goszczą święta i zimowa aura. Chce Wam więc pokazać  zdobienie zimowo - świąteczne, które ostatnio zmalowalam. Ostatnio zrobiłam jeszcze kilka więc przygotujcie się na cala serie. Przez tydzień dzień w dzień będzie pojawiać się jedno zdobienie, które jest związane z zima lub świętami. Mam nadzieję, ze spodoba wam się taka forma. :-)

Dzisiaj sniezynki. Można je wykonać w różny sposób, z tego powodu zrobiłam na każdym paznokciu inna sniezynke. Jest to dość pracochłonne, dlatego też sniezynke można zrobić tylko na jednym, np, serdecznym palcu.

Czego Uzylam?:
- lakier Wibo - Express growth nr 355 ( niebieski metaliczny )
- lakier Essence - nail art stampy polish nr 001 (biały)
- sonda do zdobien

Podoba się taka forma? Co myślicie o tym zdobieniu?
Buziaki, Perfectionistic girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz