sobota, 28 grudnia 2013

48. Zimowe zdobienie na paznokciach - dzień 7 - balwanek wersja 2

Dzisiaj ostatni dzień tygodnia zimowych zdobien. To moj pierwszy tego rodzaju projekt, ale wiem, ze nie ostatni. To bardzo ciekawy sposób na pokazanie różnych zdobien, które łączy jeden temat przewodni. Robienie tych mani sprawiło mi wielką przyjemność. Mam nadzieję, ze niedługo nadarzy się okazja i znów zrobię tygodniowy projekt.

Na ostatni dzień przygotowałam inne wydanie balwanka. Dużo prostsze, ale moim zdaniem bardzo urocze i efektowne. Nie robiłam krok po kroku, bo nie widziałam takiej potrzebny. Wystarczy, ze wszystkie paznokcie oprócz serdecznego malujemy na jasny niebieski, a serdeczny na biało. Potem czarnym lakierem i sonda robimy oczka i buzke. Zaś Pomarańczowym lakierem nosek.

Czego Uzylam?:
- lakier Wibo - Art liner
- lakier Essence - Nail art stampy (001)
- lakier Lovely - gloss like gel (101)
- lakier Delia - No.1 niebieski (85)
- sonda

Mam nadzieję, ze podoba wam się takie wydanie balwanka.

Perfectionistic girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz