czwartek, 26 grudnia 2013

46. Zimowe zdobienie na paznokciach - dzień 5 - choinka

Dzisiaj kolejne zdobienie. Mam nadzieję, ze jeszcze wam się nie znudzily. Ja uwielbiam zmalowac coś na pazurach, a potem oglądać to i cieszyć się tym jak mi wyszło. Tak już jest, gdy jest się lakieromaniaczka. Ja uważam, ze się za taka osobę, pomimo tego, ze moja kolekcja lakierów nie jest jakąś ogromna. Ale się powiększa. Więc myślę, ze już niedługo będzie całkiem, całkiem. Może nawet zrobić przegląd mojej kolekcji i recenzje lakierów, które mam. Co wy na to?

Ale wracając do dzisiejszego zdobienia. Dziś choinka. Myślę, ze u prawie każdego z was co roku jest choinka. To miły zwyczaj, ze co roku się ja ubiera. Szczególnie, gdy robi się to razem z cala rodziną. To niezłą zabawa i możliwość spędzenia czasu razem. Szczególnie dzieci kochają ubierać choinkę. Dlatego dziś w końcu choinka na pazurach. Mam nadzieję, ze jest do rozpoznania na zdjęciach.

Ozdoby na choince namalowanej na pazurach robiłam w dość skomplikowany sposób. Najpierw nakladałam na kartkę trochę lakieru brokatowego, który miał w sobie większe plastry. A potem przy użyciu sondy wylawialam je i przykladalam do choinki. Można też od razu z pedzelka nakładać albo za pomocą sondy różnymi kolorami robić kropki. Ja jednak chciałam uniknąć przepychu i wykorzystała ta skomplikowana metodę.

Czego Uzylam?:
- lakier Essence - art stampy (001)
- lakier Wibo - Gil like ( 8- mint sorbet )
- lakier Lovely - Blink Blink ( nr 1)
- lakier Golden Rose - Carnival (01)
- lakier My secret ( 167- kiwi )
- sonda

Na zdjęciach pokazuje też wersję jeszcze bardziej ozdobna tzn zdobienie też innych paznokci. Mam nadzieję, ze wam się spodoba.

Buziaczki.
Perfectionistic girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz