środa, 25 grudnia 2013

45. Zimowe zdobienie na paznokciach - dzień 4 - balwan

Dziś kolejny dzień projektu zdobien. Mimo tego, ze za oknem nie ma sniegu, to mi z zima i świętami kojarzy się balwan sniezny. Więc dla przywolania śniegu, u mnie na paznokciach balwan i śnieg. Może w końcu matka natura się opamieta i choć na koniec świat będzie śnieg. ( marzenie scietej głowy, prawda?).

Nie zrobiłam tego zdobienia krok po kroku ze względu na to, ze jest dość skomplikowane. I wymaga minimalnych zdolności manualnych, więc nie jest dla każdego. Jednak jeśli chcecie mogę zrobić krok po kroku te zdobienie.

Zdobienie pokazuje w dwóch wersjach - pierwszej tylko ze śnieżnych balwanem, a drugie jeszcze z białymi kropkami. I oczywiście tło może być różne, lepiej zęby było ciemne. Ja Uzylam ciemnego fioletu, ale można użyć też czerni, szarości, tu jest dowolność.

Czego Uzylam? :
- lakier Wibo- Express growth ( nr 345) - fioletowa baza
- lakier Essence - Nail art stampy polish (001) - śnieg
- lakier Wibo - Art liner (nr 13) - czarne oczy, guziki i czapka
- lakier Wibo - WOW glamour sand ( nr 2) - ciemno różowy szalik
- lakier Lovely - Gloss like gel ( nr 101) - pomarańczowy nos

Mam nadzieję, ze wam się spodoba. Jeśli chcecie krok po kroku, napiszcie, a wkrótce się pojawi. :-)

Buziaczki,
Perfectionistic  girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz