sobota, 4 kwietnia 2015

95. Ale jaja, czyli zdobienie wielkanocne paznokci z jajami

Hej dziewczyny ♥

Dzisiaj zdobienie świąteczne  inspirowane choinką. Ale zaraz zaraz. Za oknem pada śnieg, ale kalendarz wskazuje na kwiecień. Czyli jednak mamy wielkanoc. Więc naprawiajac błąd matki natury,  która  pomyliła kwiecień z grudniem, zimę z wiosną, wielkanoc z Bożym Narodzeniem,  dziś zdobienie inspirowane swieconka. Bo zapewne większość z was była dziś w kościele i świeciła koszyczki. A podstawą w koszyczku są jajka, więc u mnie na paznokciach nie może ich zabraknąć :)




Jajka, a raczej pisanki robiłam z ogromna przyjemnością, tak jak rano robiłam prawdziwe pisanki.

Lakierów, ktorych użyłam do tego zdobienia była cała masa. Aż ledwo zamieściły się na zdjęciu.

Jeśli na waszych paznokciach nie goszczą jeszcze święta, a macie ochotę to zmienić.  To zamieszczam wam linki do moich ubiegłorocznych zdobień wielkanocnych. Mam nadzieję, ze któreś odtworzycie na swoich pazurkach. Po kliknieciu na zdjecie przeniesieni zostaniecie do wpisu z danym zdobieniem.








Czego użyłam do zdobienia:
- lakier Wibo Candy Shop nr 4
- lakier Wibo Candy Shop nr 1
- lakier Wibo Express Growth nr starty
- lakier Wibo Express Growth nr starty
- lakier Golden Rose Rich Color nr 24
- lakier Paese long-lasting nr 102
- lakier My Secret  nr 167 kiwi
- lakier Bell Air Flow lotus effect nr 83
- lakier Lovely Snow Dust nr 1
- lakier Lovely Snow Dust nr 3

Jak wam się podoba zdobienie?  Jak przygotowania do świat?  Jak wasze zdobienia paznokci?
I Wesołych Świąt Dziewczyny! :) Życzę wam smacznego jajka i wszystkiego najlepszego :) 
Perfectionistic girl

1 komentarz: