piątek, 17 kwietnia 2015

97. Kolorowe zdobienie paznokci z kropkami

Hej dziewczyny ♥
Dni mijają tak szybko, tyle rzeczy jest do zrobienia, a czasu tak mało. Czy tylko ja mam takie odczucie? Piękna wiosna, słońce za oknem, dopóki nie wyjdzie się na dwór wydaje sie, że jest piekna pogoda. A potem okazuje sie, że szaleje wiatr tajfun. Ale dni są coraz dłuższe i cieplejsze. Może w końcu będzie prawdziwa ciepła wiosna.

A ja mam dziś dla was zdobienie,  ktore podbilo moje serce. Kiedyś podobne znalazłam gdzieś w internecie i postanowiłam odtworzyć je z modyfikacjami u siebie. Bardzo przypadło mi do gustu i na pewno zagości jeszcze kiedyś na moich paznokciach. Fajnie prezentuje sie we właśnie takim zestawieniu kolorystycznym, czyli bieli, różu i błękitu.  Oczywiście możecie poeksperymentowac z innymi zestawieniami kolorystycznymi.




Do tego zdobienia dołącze mini instrukcje krok po kroku, żeby Pokazać,  że to zdobienie nie jest takie trudne  jak się wydaje.

Instrukcja krok po kroku:
( krok dodatkowy: odżywka na paznokcie )
1. Wszystkie paznokcie pokrywamy białym lakierem (1 lub 2 warstwy w zależności od pigmentacji lakieru).
2. Po wyschnięciu koloru bazowego nakładamy wybrany kolor w kształcie trójkąta lub na boki zostawiając trójkąt biały.
3. Sonna robimy kropki na styku obu kolorów.
( krok dodatkowy: pokrywamy top coatem)

I zdobienie gotowe :) !


Czego użylam do zrobienia:
- sonda
- lakier Wibo, Nail Art (czarny)
- lakier Wibo, Express Growth nr starty
- lakier Kobo, Colour Trends(nr 41 lilac)
- lakier Paese, long-lasting (nr 102)

Jak wam sie podoba zdobienie? Co myślicie o nim? Jak wy sobie radzicie z pogodzeniem wszystkich obowiązków?
Perfectionistic girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz