piątek, 22 listopada 2013

37. Promocja -40% w Rossmannie.

Zacznę najpierw od kilku słów wyjaśnienia zanim przejdę do meritum tego postu. Wpisy na moim blogu ostatnio nie pojawiały się od dłuższego czasu. Ale po chwilowym kryzysie wracam z nowa energia i głową pełną pomysłów na nowe wpisy.

Co?: promocja -40% na kolorowke
Kiedy?: od 22 do 28 listopada 2013
Gdzie?: w Rossmanach

Dzisiaj o wielkiej promocji w Rossmannie. Już od dłuższego czasu w blogosferze aż chuczalo o tej promocji. Rossmann jednak do ostatniej chwili nie potwierdzał tej informacji. Zasialo to ziarnko niepokoju we wszystkich dziewczynach, które wiedziały o tej promocji i przygotowały listy zakupów. W głowie pojawiała się myśl: " A co jeśli to tylko plotka?". Uwierzcie, ze ja sama o mało co nie dostałam zawału z nerwów. Hah. No bo przecież promocja miała się zacząć dziś, a do wczoraj ta informacja nie była potwierdzona. A ja miałam już listę zakupów i wcześniej chodziłam do Rossmanna, aby protestować i wiedzieć co kupić. Dopiero dziś rano na stronie rosnet.pl pojawiła się inf o promocji. To dość dziwne, bo zaczęła się własne dziś i dopiero teraz inf. Ale cieszmy się wielką promocja -40% na kolorowke ( UWAGA! W skład tej promocji nie wchodzi pielegnacja, jak to było ostatnim razem, więc nici z kremów, płynów do makijażu itp.). Następną taka wyprzedaż nie wiadomo kiedy bd. Choć ostatnia była pół roku temu, więc można przypuszczać, ze nastepna bd też za pół roku. Jednak pewności nigdy nie ma.

To na tyle informacji i wyjaśnień droga wstępu. Jeszcze dziś pojawi się wpis o tym co ja kupiłam i co polecam kupić.

Buziaki ;* ,
Perfectionistic girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz