sobota, 12 października 2013

36. Paznokciowe ciekawostki: lakier zmieniający kolor - lakier termiczny

Dziś przychodzę do Was z nowa seria o ciekawostkach paznokciowych. Będą to wpisy o fajnych lakierach, które wywarły na mnie wrażenie albo czymś się wyrozniaja, albo są jakimś trendem, który pojawił się niedawno. Tak jak np. Lakiery piaskowe, o których na pewno pojawi się za jakiś czas notka. Oczywiście w tej serii pojawia się również różne przyrządy za pomocą, których możemy tworzyć istne cudenka na naszych paznokciach. Jeśli znacie jakieś lakiery lub akcesoria do zdobien paznokci, to piszcie, chętnie przetestuje je i napisze o nich notki.

Ale przejdźmy do dzisiejszej ciekawostki paznokciowej jaka jest lakier do paznokci zmieniający kolor Miss Match. Ochoty na ten lakier narobił mi jeden z filmów na YT. To właśnie tam usłyszałam o nim po raz pierwszy. I oczywiście byłam w szoku, ze jest coś takiego i byłam naprawdę pod wrażeniem efektu. Nigdy wcześniej nie widziałam, aby ktoras z marek drogeryjnych miała podobny produkt. A gdy tylko usłyszałam, ze można kupić go w Realu, to przy najbliższej okazji zrobiłam szturm na ten sklep, aby znaleźć ten lakier. Niestety przez moje roztargnienie nie znalazłam go :-(. Jednak przy kolejnej wizycie postanowiłam jeszcze raz sprawdzić i..... znalazłam go wreszcie! Bardzo cieszyła się, ze będę mogła go wypróbować.

Na korzyść tego lakieru przemawia jego cena. Jednak nakładanie go nie jest już tak łatwe, bo jest gesty i się ciągnie. Ale gdy już go nalozymy ... efekt jest niezwykły. Odcień, który ja posiadam to 271 lolipop. Choć ostrzegam wszystkich, aby nie kierowali się kolorami podanymi na etykiecie, gdyż efekt końcowy znacznie różni się od wzoru.

Wszystkim niedowiarkom, którzy nie wierzą w niego, mówię: " On naprawdę działa". Ale powinnam na samym początku wyjaśnić na czym polega ta zmiana koloru. Jestem zakrecona jak zwykle  :-D. Lakier ten zmienia kolor pod wpływem temperatury. Gdy jest zimno, tzn gdy dłonie, palce są zimne lakier przybiera jasny odcień (przy kolorze, który ja mam jest to mleczny kolor z nuta różu), gdy zaś jest ciepło kolor jest znacznie ciemniejszy (u mnie to wściekły różowy, można by powiedzieć, ze fuksjowy). A cuda dzieją się, gdy paluszki są chłodne albo częściowo ciepłe a częściowo zimne. Wtedy to mamy pomieszanie tych odcieni i często wychodzi ombre. Efekt jednak nie jest stały i zmienia się ciągle, w zależności od tego czy mamy ciepłe czy zimne dlonię.

Dla mnie, posiadaczki często chlodnych dłoni, a czasem ciepłych, jest to naprawdę ciekawe rozwiązanie. Przyznam, ze czasem wzorki są różne, niekoniecznie takie jakie byśmy chcieli. A kolorów do wyboru dużo nie ma i są intensywne. Ale to coś naprawdę niezwykłego mieć na paznokciach takie cudenko. Dla mnie to miła odmiana od zwykłych, jednokolorowych lakierów.
Przejdźmy jednak do jego konkretnych właściwości, czyli do wad i zalet.

Cena
: 5zł/5ml (pojemność niewielka i w przeliczeniu może wydać się droższy, jednak to wciąż niewielka kwota)

Zalety
:
- lakier naprawdę zmienia kolor
- ma ładne wykończenie, takie pół -matowe
- oryginalny, nie spotkalam się jeszcze z takim lakierem
- dobrze kryje, po 1 warstwie jest całkiem nieźle, a 2 warstwy stanowczo wystarczają do pełnego krycia
- ładne, wyjątkowo urocze opakowanie
- jest latwodostepny
- jest tani

Wady
:
- jest gesty i czasem ciężko się go rozprowadza
- z czasem gestnieje jeszcze bardziej
- odpryski pojawiają się po 3 dniach
- może tworzyć smugi
- mała gama kolorystyczna
- kolory na wzorniku odbiegają od rzeczywistych kolorów

Ocena: 3+/5


Bardzo fajny lakier. Ma trochę wad i można by popracować nad nimi, aby ich nie było. Ale póki nie znajdę jego następcy (czyt. idealnego lakieru zmieniającego kolor) będę go używać. Na pewno nie codziennie, ale mam go juz od jakiegoś czasu i ciągle wracam do niego przez jego niezwykle właściwości. Wiem też, ze kupię następne kolory. Polecam wypróbowania tego lakieru każdemu, kto jest maniakiem lakierowym. Jednak nie polecam go jako lakieru idealnego, bo taki nie jest, lecz jako ciekawostke lakierowa.

Dla osób, które wciąż nie do końca wierzą w jego niezwykle właściwości załączam film, na którym pokazuje jak zachowuje się lakier na paznokciach pod wpływem gorącej i zimnej wody. Jeśli jesteście ciekawi to serdecznie zapraszam do zdjęć i filmu, mam nadzieję, ze Wam się spodoba.

Jeśli znacie jakieś lakiery zmieniające kolor z innej marki, koniecznie dajcie mi znać. Jestem również ciekawa czy znaliscie wcześniej ten lakier, bo raczej marka tą nie jest zbytnio znana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz