sobota, 23 listopada 2013

39. Przepis na... kolorowe warstwowe niebo.

Dziś będzie przepis na prosty, smaczny i jakze efektowny deser.

Deser ten został stworzony przeze mnie, gdy naszla mnie ochota na coś slodkiego i jednocześnie zdrowego. Pewnie wiele z was wie jak to jest. Co zrobić, gdy się bardzo chce coś slodkiego ale jednocześnie zdrowego? Zjeść owoc? Jogurt? To trochę już oklepane... A może by tak to połączyć? Tak, to jest dobry pomysl!

Skąd nazwa tego deseru ? Gdy patrzylam na jego zdjęcia, przyszło mi do głowy właśnie te skojarzenie. Chmury na niebie czasem układają się wastwowo. Ale dlaczego niebo? Bo deser ten jest przepyszny, niczym niebo w gębie ;).

Ja swój deser zrobiłam z produktów, które lubie i miałam w domu. Owoce można zmienić wg uznania.

Co jest potrzebne do deseru ?:
- kilka biszkoptów
- kilka truskawek (mogą być mrożone)
- jeden duży banan
- jedno duże jabłko
- mały jogurt (najlepiej truskawkowy, jeśli uważamy truskawek)
- szklanka, kubek lub miseczka

Co robimy?:
1.Na dnie naczynie układamy pokruszone biszkopty
2. Myjemy i odbieramy owoce.
3. Banana i truskawki dusimy widelcem lub w blenderze ( oddzielnie )
4. Jabłko tarkujemy na tracę o małych oczach
5. Na biszkopty układamy truskawki, potem banany, następnie jogurt, a na końcu jabłka.
6. Cieszymy się niezwykłym widokiem warstw deseru i delektujemy się jego smakiem.

Smacznego :-) !

Buziaki,
Perfectionistic girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz