niedziela, 24 listopada 2013

40. Klasyka na paznokciach inaczej, czyli szary i kremowy

Gdy słyszy się słowo klasyka (jeśli chodzi o barwy) od razu do głowy przychodzi  kolor biały i czarny (przynajmniej ja tak mam :-D). A z racji tego, ze klasyka na paznokciach była niedawno, a ja lubie eksperymentować z wzorkami na paznokciach, to dziś wersja klasyki inaczej. Szary jest kolorem zbliżonym do czarnego, jednak jasniejszym, zaś kremowy pochodnym białego, ciemniejszym od niego. Te kolory, podobnie jak czerń i biel, moim zdaniem pasują do siebie. Dzisiejsze wydanie paznokci jest wg mnie bardzo eleganckie. Będzie pasować więc nie tylko młodym dziewczynom, ale także dojrzałym kobietom. I jest łatwe do wykonania, więc może je zrobić nawet ktoś kto " ma dwie lewe ręce" ;-)

Wybacznie za to,ze nie mam zdjęć wszystkich elementów zdobienie jednak myślę, ze nie jest to takie trudne i da się wykonać bez tych brakujących elementów.

UWAGA (dotyczy kroku 5) ważne jest aby nie zdejmować taśmy od razu po pomalowaniu na szaro ze względu na ryzyko rozplyniecia się lakieru po zdjęciu taśmy. (Uwierzcie, wiem do mówię, mi się to zdarzyło i musialam robić paznokiec jeszcze raz :-D ). Nie powinno się też czekać zbyt długo aż lakier wyschnie zupełnie, bo wtedy bd się ciągnąć i zniszczy prostą linie (co mi też się przydarzyło :-D ). Najlepiej odczekać kilka chwil i zdjąć.

Czego Uzylam?:
- Wibo, Express Growth szary i nude (niestety numer się zmazal )

Co myślicie o tym zdobieniu ? Podoba się wam? Komentujcie :-) Uwierzcie taki komentarz bardzo motywuje do dalszych wpisów.

Buzzzzziaki,
Perfectionistic girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz