sobota, 3 maja 2014

84. Niecodzienne połączenie - Perfecta, mleczko micelarne

Hej dziewczyny♡

Dawno już nie było takiej typowej recenzji, dlatego też dzisiaj trochę poopisuje wam moje reflekcje i opinie o pewnym kosmetyku. Jest on dość przełomowy i niezwykły, bo jest połączeniem dwóch produktów. Jakiś czas temu troszkę pisało sie o nim w internecie na blogach kosmetycznych. Jednak nie bede zdziwiona, jesli nie będziecie go znały. Lecz czy i dla mnie okazał on sie tak rewelacyjny i jest czymś bez czego nie wyobrażam sobie zycia? O tym dowiecie sie czytając dalej.

Ale zaraz zaraz, nie powiedziałam najważniejszego,  czyli tego o jakim produkcie mowa. A no chodzi o mleczko micelarne z Perfecty. Zaskakujace połączenie,  prawda? Ja nigdy nie wyobrażałam sobie, że można połączyć dwa tak skrajne kosmetyki. Ja jakoś nigdy za mleczkami nie przepadalam, do tej pory próbowałam jednego lub dwóch produktów z tej grupy. I jakoś nie przypadły mi do gustu. Za to płyny micelarne uwielbiam i stosuje non stop. Co jednak skłoniło mnie do wyprobowania tego kosmetyku? Kobieca ciekawość i opinia Ewy z Red Lipstic Monster. Jej opinie uważam za bardzo przydatne. 

Opis producenta i skład wyjatkowo nie bede opisywac, lecz załączam zdjecia.

Cena: 14 zł/ 200 ml (kupiłam go w Superpharm )

Miałam nadzieję, że te mleczko micelarne okaże sie strzałem w dziesiatke i pokocham je. Niestety tak sie nie stało. Jego wady okazały sie dla mnie nie do przelkniecia. Może gdybym miała go używać tylko do twarzy, to by mi odpowiadał. Jednak do oczu w moim przypadku nie nadaje sie. To mój pierwszy kosmetyk do demakijażu po którym miałam aż tak zamglone spojrzenie po jego użyciu. Gdyby jeszcze w zamian za to bardzo dobrze zmywal tusz. Jednak on radzi z nim sobie średnio, bardzo przeciętnie. No i ta konsystencja. Omg,  nie jestem w stanie zliczyc ile razy mi sie wylal podczas dozowania na wacik. Miałam całe brudne dłonie i blat toaletki. To go zdyskwalifikowalo. A do tego jego właściwości są naprawde przeciętne. Nie zauważyłam tez tego obiecanego przez producenta nawilżenia.

Zalety:
- dobrze zmywa makijaż twarzy
- nie podrażnia
- nie uczula
- nie zapycha
- nie powoduje uczucia ściągnięcia
- pozostawia miękka skórę
- bezzapachowy
- tani

Wady:
- za rzadka konsystencja - często wylawa sie podczas nalewania na wacik
- średnio radzi sobie z demakijażu oczu
- powoduje u mnie zamglenie podczas uzywania go do oczu
- ciężko dostepny
- niezbyt wydajny
- nie nawilża

Moja ocena: 3-/5

Fajnie było go wypróbować jako nowinke kosmetyczną. Jednak nie przypadł mi do gustu. Nie kupię go ponownie. Nie zachwycił mnie niczym. Owszem, połączenie mleczka z płynem micelarnym było ciekawe , ale tej konsystencji i zamglenia po użyciu nie przeżyje. Czy go polecam? Może, ale dla osób ciekawych nowinek w świecie kosmetycznym. I dla tych  których oczy nie sa wrażliwe (choć moje nie należą do jakiś wrażliwych, a jednak pod tym względem sie nie sprawdził)

Uzywalyscie ten kosmetyk? Co o nim myślicie? Słyszalyście o nim?
Perfectionistic girl

8 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie, a co do tego zamglenia to doskonale wiem o czym mówisz - okropne uczucie....

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam już o nim, jednak ja go nie wypróbuję mleczek nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie przepadam za mleczkami i teraz juz jestem tego pewna.

      Usuń
  3. Dosć nietypowe.. ja dzisiaj się rozglądałam za płynem micelarnym ale niestety nie było tego co chciałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Płyn wcale nie jest taki dobry jak o nim piszą. Mnie wcale nie przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń