środa, 18 września 2013

34. Mieszany Haul #9

Wiem, ze Haul był niedawno, ale ja jestem jakąś zakupoholiczka i kupuje dużo, za dużo. Aby nie przytoczyć was jednym, nie kończącym się tasiemcem, podzielilam moje haule na kilka.
Dziś zakupy mieszane, coś z apteki, coś z Rossmanna, coś z Reala. Czyli wszystkiego po trochu. Produktów używam już stosunkowo długo, mogę więc powiedzieć o nich coś więcej niż tylko każe moje pierwsze wrażenia. Przejdę więc od razu do rzeczy, czyli kosmetyków :-)

Co i gdzie upolowalam ?:
- Wibo, nawilzajaca pomadka Eliksir, odcień 01- ok. 6 zł (Rossmann) - bardzo dobra szminka, zresztą to już moja druga szminka Eliksir. kolor cudowny, idealny na co dzień, taki cukierkowy róż, sliczny i dziewczecy.
- Garnier, Czysta Skóra 3w1 żel myjacy + peeling + maseczka - ok.13 zł (Rossmann ) - to moj pierwszy żel myjacy, nie mam więc dużego porównania, ale wydaje mi się, ze to porządny produkt do mycia, dobrze zmywa makijaż. Myjac twarz robimy od razu peeling. Jako maseczke nie stosowalam, więc nie wiem jak się sprawdza. Ale warto go wypróbować. I jest wydajny.
- Garnier, Essentials płyn do demakijazu 2w1 - ok. 12zł (Real) - w Rossmannie jeszcze jakiś czas temu był problem z jego dostaniem, ale teraz wydaje mi się, ze został wprowadzony do oferty. Szczerze powiedziawszy spodziewałam się więcej. Naprawdę średni produkt jak na dwufazowke. Zostawia tlusta warstwę, ale szybko się wchłania. Jednak do stosowania na całą twarz jest raczej nie odpowiedni. Moja twarz za bardzo go nie polubila.
- Pharmaceris T, sebo-almond peel (Krem peelingujacy I stopień zluszczania ) - ok. 35zł (apteka )- aby stwierdzić czy krem tego typu działa potrzeba czasu, nie jest łatwe oceniennie go, gdy używa się go niezbyt długo. Ale wydaje mi się, ze działa. Wypryski pojawiające się szybciej się goja, a blizny stają się plytsze. Martwi mnie to, ze ciągle coś się pojawia nowego na twarzy. Pouzywam go jeszcze trochę i na pewno dam wam znać czy pomógł

Niedługo pojawi się wpis o czyszczeniu przyborow do makijażu. Mam nadzieję, ze wam się spodoba. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz