wtorek, 27 sierpnia 2013

28. Lekka, zdrowa kanapka

Gdy jest lato, a co za tym idzie wakacje, często wtedy nie dbamy o to , co jemy. Lody, napoje gazowane, kuszą jeszcze bardziej. Często też jesteśmy w ruchu i na mieści, a wtedy kupujemy i jemy gotowce albo niezdrowe przekąski. To nie służy naszemu organizmowi ani figurze. Mam więc dziś przepis na prostą kanapkę, która będzie lekka, zdrowa i smaczna. Można oczywiście zabrać ja ze sobą, na drogę, gdy gdzieś wychodzimy.

Składniki, czyli co potrzeba do naszej kanapki?:
- chleb, najlepiej zytni
- twarog naturalny
- twarozek do smarowania (ja Uzylam tego z rzodkiewka)
- kielki (u mnie kielki rzodkiewki)
- szczypiorek
- sol do smaku

Krok po kroku, czyli etapy przyrządzania przekąski:
1. Chleb smarujemy twarozkiem do smarowania.
2. Nakladamy na to twarog naturalny, delikatnie wciskajac aby lepiej przyczepil się do chleba, a co za tym idzie, nie spadał nam z kanapki.
3. Kroimy szczypiorek.
4. Posypujemy kanapkę szczyypiorkiem oraz kielkami rzodkiewki.
5. Solimy do smaku.

Smacznego !

Robicie takie zdrowe kanapki ? Znacie jakieś sposoby na to, zeby twarog naturalny nie spadał z kanapki?

1 komentarz:

  1. zrobiłam się głodna! :)
    pozdrawiam i zapraszam
    http://be-oneself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń