piątek, 23 sierpnia 2013

26. Haul # 7 moje pierwsze zakupy w Naturze

Aż dziw, ze nigdy wcześniej nie robiłam zakupów w Naturze. Można być pomyśleć gdzie ja się uchowalam ? :-D. Wydaje mi się, ze po prostu asortyment Rossmanna, Biedronki i mniejszych drogerii mi wystarczał. Ale odkąd odkryłam w Naturze szafę Essence, dosłownie szturmuje ja. Ostatnio kupiłam jeszcze kilka rzeczy z Essence, ale o tym innym razem.

Na co więc skusilam się będąc w Naturze?:
- okulary przeciwsłoneczne - ok.20 zł- długo szukałam takich okularów, maja idealny kształt, są w moim ulubionym kolorze, a do tego maja śliczne wzorki na raczkach i są wygodne
- Essence - Stay with me błaszczyk ( kolor: my favourite milkshake ) - ok. 7zł - lubie ten blyszczyk, ma przyzwoite krycie jak na taki produkt i ładny kolor. Bardzo fajnie wygląda na ustach. Ma dość dziwna pacynke, ale da się przyzwyczaić. Szkoda tylko, ze się klei.
- Essence - Nail art stampy polish ( lakier napigmentowany do zdobien ) -ok 7zł - mam kolor czarny, ale wiem, ze jest dostępny też kolor biały, który mam w planach zakupić. Jest naprawdę dobrze napigmentowany, szkoda tylko, ze pojemność jest niewielka.
- Essence - I love extreme - tusz do rzes -ok. 11zł - jest cudowny, moj ulubieniec. Jestem zakochana w tym tuszu. Rozdziela, pogrubia, podkreca i nie robi grudek. A w połączeniu z jeszcze czymś stał się idealny. Ale o tym, co jak uzyskać efekt sztucznych rzes bez sztucznych rzes będzie na pewno oddzielny wpis.
- Essence - Nail art stampy set - zestaw stempelkow do zdobienia paznokci -  ok. 10 zł- na początku było ciężko, ale po pierwszych nieudanych przejściach, zaprzyjaznilam się z tym zestawem do zdobien. Gdy się pocwiczy, można uzyskać naprawdę fajne wzorki, nawet jeśli nie mamy talentu do zdobien.

A wy? Często odwiedzacie Naturę ? Czy jest jakąś marka, produkty, po które chodzicie specjalnie tam? Znacie jakieś produkty Essence, które są godne polecenia?

6 komentarzy:

  1. uwielbiam essence! ale błyszczyków szczerze nie znoszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze jest osoba, która lubi Essence jak ja. A masz jakieś kosmetyki z Essence, które są twoimi ulubionymi perelkami ?

      Usuń
  2. powiem szczerze, że niektóre rzeczy w Naturze są droższe niż w Rossmannie i dlatego naprawdę rzadko tam bywam :)
    serdecznie pozdrawiam i zapraszam :)
    http://be-oneself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale zdarzają się też rzeczy, które są tańsze. Są tam czasem też fajne promocję. Ale jednak Rossmann rzadzi :-D.

      Usuń
  3. Lubię Naturę :) i mam ten stempelek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo pojawi się recenzja tego stempelka, więc serdecznie zapraszam :-)

      Usuń