środa, 14 października 2015

Kolorowy ala french na paznokciach

Hej dziewczyny ♥

Pogoda nas nie rozpieszcza i jest szaro i ponuro. Czy na was tez działa tak przygnebiajaco? Na mnie tak i przez to na moich paznokciach królują szarości.  No moze prawie, bo nie byłabym sobą,  gdybym nie dodała kolorowego akcentu na paznokciach. A ze fuksje uwielbiam i jest dla mnie kolorem energetyzujacym, to tym razem ona w połączeniu z szarościa gościła u mnie na paznokciach. Jeśli jesteście ciekawi tego połączenia zapraszam dalej. :)




Moje dzisiejsze zdobienie to oryginalna wersja french. Tylko zamiast bieli jest fuksja, a zamiast bezbarwnego szary. I do tego połączenie matu i błysku.  Mi bardzo podoba sie takie połączenie. Jest mega proste, szybkie i ładnie wyglądające.  A do tego notabene eleganckie.


Zdobienie wykonałam dla porównania w dwóch wersjach. Na jednej dłoni cienszy pasek koloru, zas na drugim odrobine grubszy. Ktory bardziej przemawia do was?


Czego użyłam do zdobienia? :
- odżywka Golden Rose  Black Diamond Hardener
- lakier Wibo Chic Matte
- lakier Rimmel 60' second 322 neon fest
- matte top coat Lovely

Jak podoba sie wam zdobienie?  Co myślicie o nim?
Perfectionistic girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz